19 Ocak 2009 Pazartesi

Radyo Frekans Tedavisi

Kadin olmanin verdigi zorluklarin en basinda 9 aylik hamilelik doneminin oncesi ve sonrasi depresonylari gelir (hamilelik sureside malumunuz) ve sonrasindaki "artik eskisi gibi bir kadin degil sadece bir anneyim" hissini yasamak ve derinden hissetmek cok zor ancak ben bu sendroumu bu muhtesem tedavi yontemiyle astim, hayatima cok sey kattigi ve bir cok seyi bana geri kazandirdirgi icin bu tedaviden bahsetmek istiyorum bu yazimda. Radyo Frekans ile hamileligim sonrasindaki sarkan karnimi cok guzel toparladim, 6 seansda dogum oncesi halime geri dondum herkese tavsiye ediyorum, iste detaylar; (ayrica bu tedavi kirisiklik, selulit tedavisinde de 10 uzerinden 10 almis bir cihaz)

Radyo Frekans - radyofrekanstedavisi.com
Yağ dokusu ve Cilt Dokusunu “aynı anda tedavi” eden tek sistem.(Tek tedavi yöntemi)
• Ayrı ayrı hem Unipolar hem de Bipolar Radyofrekans teknolojisini taşıyan Accent, hedeflenen dokunun (bölgenin) kontrollü bir şekilde “yavaşça” ısıtılmasını sağlamaktadır. Böylece derin dermal ısınma sağlarken cildin yüzeyini korumaktadır.

• Hem derin hem de yüzeysel cellulit bölgelerini tedavi edebilmektedir.

• Temel Mekanizma : Radyofrekans su içeren bütün dokuları kontrollü bir şekilde çok derin dokulara geçmesine (veya iletilmesine) yol açmadan ısıtmakta. Çünkü Radyofrekans hücrelerdeki su moleküllerini harekete geçirmektedir. Bu teknoloji ile su düzeyi çok yüksek olan yağ hücrelerine ulaşılabilmektedir. Yani yağ dokusunu eritebilmektedir.

Daha fazla bilgi icin;


3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. hamilelik biraz zor ama selülit için denemek lazım demekki bu cihazı. benim gibi zayıf bir hatunda kocaman portakal girintileri (küçük küçük tepeler) beter görünüyor :))

    YanıtlaSil